Dviračių ratlankių tipai
Anglų kalba - rim
Žargonas-
Skirtingo stiliaus dviračiams reikalingi skirtingų savybių ratlankiai . Apie ratų (ratlankių) dydžius galite paskaityti temoje apie ratus.
Ratlankiai būna įvairių konstrukcijų.
Viengubi - viengubo (vienos sienelės) profilio ratlankiai. Dabar beveik nebenaudojami išskyrus vaikiškus dviračius.
Viengubi ratlankiai yra pigesni dėl paprastės konstrukcijos (mažesnio svorio). Tačiau yra žymiai silpnesni.
Dvigubi - dviejų sienelių.
Tai yra optimaliausias variantas norintiems tvirtu, patikimų ratų.
Trigubi- trijų sienelių yra dar tvirtesni, bet dėl didesnės kainos nėra tokie populiarūs.
Gaminami iš:
Plieno- dabar jau retai benaudojami. Sunkiau lyginami nei aliumininiai, sunkesni nei aliumininiai. Darbar dar kartais naudojami vaikiškuose dviračiuose
Aliuminiai- plačiausiai naudojami dėl savo patikimumo ir lengvesnio lyginimo, mažesnio svorio.
Karboniniai- naudojami aukštos klasės dviračiuose. Pasižymi geros aerodinaminės sąvybėmis ir mažesniu svoriu.
Sunkiau remontuojami. Rimtų susidūrimu metu ratlankius galimas sugadinti nepataisomai.
MEDINIAI- taip! būna ir tokių, tačiau šiais laikais tai yra tik vienetiniai modeliai. Pagrindinis pliusas prieš kitus išskirtinumas.
Ratlankiai su pistonais - tai įvorės, kurios sutvirtiną ratlankį stipino fiksavimo vietoje. Tokius ratlankius galima sutampyti šiek tiek tampriau nebijant, kad stipinas bus lengvai išplėštas.
Ratlankiai pagal padangų pripūtimo principą:
Kameriniai ratlankiai- įprasti dažniausiai naudojami ratlankiai. Skirti paprastoms montuojamoms padangoms su kameromis.
Bekameriniai ratlankiai - neturi skylučių (kartais joms paslėpti naudojama spec juosta. Naudojami bekamerinėse sistemose.
Ratlankiai klijuojamoms padangoms- naudojamas tik klijuojamos padangoms.
Gamintojai: Mavic, Alex rim, dt, ir daugelis kitų.